維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

維港口腔醫院集團|香港企業領袖品牌(香港政府與大學聯合頒發)|粵語英語接診|服務香港澳門第十六年

維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

薛家燕母親節
方俊慈善演唱會
HKLeaderBrand
新年開年活動
新城勁爆頒獎典禮
ig女神維港睇牙
港星陳思齊推薦牙科
港星湯俊明推薦牙科
維港醫師團隊
维港口腔连锁
廣藥大學背景
諾貝爾種植中心

多颗种牙过程注意事项|种好多隻牙點算?深圳好牙科推介!

       隨著種植體數目嘅增多,修復過程嘅複雜程度也相應增加。如果治療設計中準備用螺栓固位修復體,理想嘅種植體嘅位置應該是螺栓嘅位置要位於缺失牙唇面嘅舌側。如果用粘結固位嘅方式,尤其是採用個別加工製作嘅基臺時,對種植體嘅位置寬容度較大。如果種植體植入位置不太理想,但深度足夠,有可能通過角度基臺予以糾正,將螺栓通道調整到一個更合適嘅位置。但如果種植體植入嘅位置過淺,最終修復體常常會有金屬肩臺外露。

       現在臨床上有一種趨勢是缺多少顆牙就種植多少顆,但事實上這種做法一方面對於患者來說非常昂貴,而且也缺乏足夠嘅科學依據。種植修復嘅生物力學原理與常規固定橋修復基本一致,單端固定橋要比雙端固定橋承受更大嘅負荷。可以用兩顆種植體修復三顆牙缺失,這和傳統嘅三單位固定橋很相似,當然如果用三個種植體來修復,每個種植體所分擔嘅負荷會更小一些。在可能嘅情況下採用盡可能多嘅種植體嘅確有利於負荷嘅分散,但是,種植體間距過小會影響最終修復嘅美學效果。要根據缺牙間隙嘅大小、患者嘅經濟承受能力來決定種植體嘅數目。要記住、植入過多嘅種植體會產生”擁擠”現象,而影響最終嘅美學效果。

微信图片_20230302151004

       多牙缺失嘅修復過程與單牙修復類似。隨著缺牙間隙嘅增大,常常需要增加一些修復步驟,如試戴,保證最終修復嘅精確性。多牙修復嘅步驟包括:

       選擇基臺、拍X線片確定基臺完全就位,然後用扭矩扳手旋緊基臺螺栓、取印模檢查工作模型是否準確、頜位記錄、排牙試戴、金屬試戴、最終修復體試戴。其中一些步驟可以在一次就診過程完成。比如說,可以通過Duralay (Reliance Dental Mfg、 Co Illinois, USA)杆驗證工作模型嘅準確性。而且在口內可以利用帶有基底內冠嘅Duralay杆進行頜位記錄嘅操作。採用開窗式印模法可以最大程度上保證模型嘅準確度,但在後牙區,因入路困難,採用閉窗式印模在操作上要更容易得多。

       在這個階段,患者可以繼續戴用原有嘅臨時義齒,如局部義齒、傳統嘅臨時固定橋或粘結橋。當然,也可以製作種植體支持嘅臨時橋。臨床醫生可以在治療椅旁製作,但最好在技工室製作。這種臨時橋可以幫助臨床醫生瞭解和判斷永久修復體嘅美學效果、拾關係情況以及可能嘅軟組織反應。如果患者對美觀要求很高,或難以維護良好嘅口腔衛生,在開始製作比較昂貴嘅最終修復體之前,有必要戴用幾周或數月臨時義齒。

       當然,種植牙最終嘅成功與否、效果好壞,很大程度和你嘅種植牙醫生有關,種植牙醫生嘅技術、資歷、經驗,先係種植牙手術嘅關鍵。維港口腔連鎖坐擁知名醫生團隊、碩博學歷醫生、多年三甲公里醫院經驗、先進口腔醫療設備,係粵港澳大灣區知名連鎖牙科品牌。依家深圳維港口腔連鎖種植牙最低只需要4380蚊,提前預約可享受免費拍片面診檢查、口岸免費接送服務,詳情可撥打電話:

       +852 66372280(香港/whatsApp)

       +86 13266962280(深圳)


       推薦閲讀:

       深圳種植牙好牙科推介

       植牙前要檢查咩咧?大陸植牙去邊家牙科好?要幾錢?


上一篇:缺牙植牙,點解牙醫建議預算充足選擇諾貝爾植體咧?大陸睇牙去邊家牙科好咧? 下一篇:種植體選擇鈦金屬嘅原因係咩?唔同級別嘅鈦有咩區別?深圳睇牙去邊間好?
维港口腔连锁