維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

維港口腔醫院集團|香港企業領袖品牌(香港政府與大學聯合頒發)|粵語英語接診|服務香港澳門第十六年

維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

薛家燕母親節
HKLeaderBrand
新年開年活動
ig女神維港睇牙
港星陳思齊推薦牙科
港星湯俊明推薦牙科
維港醫師團隊
维港口腔连锁
廣藥大學背景
諾貝爾種植中心

Nobel種植牙好唔好?深圳做Nobel種植牙需要幾多錢?

       種植牙其實係依家比較優秀嘅修復牙齒嘅方法,不過相應嘅,種牙嘅全流程時間會比較長,今時今日,時間就係金錢。我哋需要做出選擇,據維港口腔權威專家介紹,NOBEL電腦速導種植牙嘅出世,好多牙齒缺失嘅朋友都開始有咗信心,因為Nobe種植牙療程時間降低咗好多,讓大家都實現咗有牙用嘅願望。

       維港口腔種植牙專家介紹,以前種植牙,由於以往技術的局限,喺缺失牙的治療中,傳統假牙因為冇牙根,固位差、咀嚼唔夠力等缺陷,讓追求高品質生活的年輕名流感覺係使錢揾罪受,而咀嚼給力比較好的普通種植牙,亦都因為需要經過2次手術和3- 6個月骨結合週期同埋無牙期的漫長等待,令涉外交流豐富、曝光率極高、注重商務表現的國內外名流人士感覺是 個不小的考驗和負擔。

       咁有無一種快捷穩固二合的種植系統?

       相較於舊方法的劣勢和缺陷,維港口腔連鎖NOBEL電腦速導種植牙系統。只要患者口腔狀況良好,NOBEL速導種植牙只需1小時,就可一次性完成整個種植過程。

微信图片_20230523153906

       NOBEL種植牙的革命性突破

       專家話,智能化數字系統喺NOBEL電腦速導種植牙技術中的應用,原先種植牙完全依賴醫生經驗摸黑式的操作模式已可被替代。醫生可以精確瞭解牙槽骨、上頜同下頜神經線、牙槽骨的高度、寬度密度的數據狀況;然後,根據哩啲數據情況,通過電腦製作出精准的手術導板。有了現成的導板,醫生從 開始準備手術到完全成功植入,只需喺患者口腔內進行一次無切口、不翻無縫合的微創手術,僅需1小時,即可恢復正常的咀嚼。而且,導板的使用,仲可確保醫生將植體植入骨質最好的位置,並達到最佳的深度,從而獲得最好的穩定性,保證種植牙的品質。另外,由於植入的位置開孔十分細小,患者僅有 極少量的出血,在術後幾乎不會疼痛和腫脹。

       深圳維港口腔連鎖Nobel種植牙宜家最抵只需要9800元/隻,提前預約可享受免費照X光、立體CT、問診檢查,詳情請撥打電話咨詢預約:

       +852 66372280(香港/whatsApp)

       +86 13266962280(深圳)


       推薦閲讀:

       點解選擇植體時一定要睇植體嘅骨結合能力咧?

       深圳種植牙點解會有上頜竇提升項目?係咪一定要做?


上一篇:種植牙上面嘅瓷牙套點解建議選擇全瓷牙?深圳種牙全包幾錢? 下一篇:年紀大仲可以種牙嗎?深圳老年人植牙收費點樣?
维港口腔连锁