維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

維港口腔醫院集團|香港企業領袖品牌(香港政府與大學聯合頒發)|粵語英語接診|服務香港澳門第十六年

維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

薛家燕母親節
HKLeaderBrand
新年開年活動
ig女神維港睇牙
港星陳思齊推薦牙科
港星湯俊明推薦牙科
維港醫師團隊
维港口腔连锁
廣藥大學背景
諾貝爾種植中心

大陆補牙材料都有什麼特點?同香港係咪一樣?深圳補牙牙科推薦!

1.密合性

密合性包括了修復體嘅封閉性、固位性和穩定性。是修復體成功嘅首要性能要求,為所有修復體都必須具備嘅基本性能。固位性和穩定性保證了功能,封閉性避免了涎液與細菌侵人窩洞而導致嘅修復失敗。高度持久密合性能嘅修復材料必須具備以下三方面嘅性能:

       (1)可塑(適合)性和黏著性:調製成材後,視期具有良好嘅可塑(適合)性和黏著性,利於填壓至窩洞嘅各個細微部位,並保證充填當時嘅充分密合。

       (2)穩定性:結固期與結固後嘅長時期內,應保持體積穩定。要求其膨脹係數和牙齒組織盡可能近似,以保證充填完成後修復體與洞壁嘅持久密合。理想嘅情況是不僅在結固過程中無體積變化,而且在結固後嘅長期使用過程中,也無體積變化,尤其是遇溫度變化時,其膨脹與收縮和牙齒組織基本一致,不致因收縮而形成裂隙。

image

       (3)機械性能:結固後承擔咀嚼應力時,無應變,或應變極小。要求材料有較高嘅抗剪切強度與低蠕變;有較高嘅硬度和抗壓、抗張強度。此外,還應有較高嘅彈性模量,以防止在負荷下產生彈性形變而形成裂隙。


2.持久性

口腔環境對修復材料有很大破壞性,如pH嘅頻繁變動;飲食溫度迅速轉變所造成嘅暫態溫差;溫暖、潮濕利於細菌繁殖;食物酵解與金屬銹蝕嘅環境及咀嚼應力等,都易於材料嘅變質與破壞。一個成功嘅修復體必須能經受這種環境嘅長期考驗,經久而耐用。除機械性能之外,材料本身還應保持高度嘅理化穩定性,於口腔中不溶解、不分解、不老化(尤其是樹脂類),並有很強嘅耐磨性和耐腐蝕性。


3.生物相容性

要求材料對牙 髓和機體兩方面都不能有直接或間接嘅毒害和刺激作用。除本身無毒、不致癌、不致敏,對牙髓和口腔軟組織無刺激性外,還應是非導體或不良導體,不致傳導溫度、電流等刺激外,還需有定安撫牙髓或促進修復性牙本質形成嘅作用。


4.美觀性

隨著社會嘅進步,美觀性已佔有日益重要嘅位置。無論前牙後牙,均要求修復材料在顏色、光澤、外形等方面均應盡可能地接近天然牙,有保持長期穩定嘅逼真仿生效果。


5.其他操作嘅便利性,可高度拋光性,耐腐蝕性,價廉性。


牙齒出現問題應早檢查、早發現、早治療,防患於未然。飲水含氟嘅普及、含氟用品和食品嘅供應,增強了牙齒嘅抗齲能力,收到了良好嘅預防齲病嘅效果。飲食中減少碳水化合物和糖類嘅攝入量,多攝人粗纖維等安全食品,可以有效地減少齲病嘅發生,深圳維港口腔連鎖作為「博士之選、好評榜樣、市民放心」的牙科連鎖,向市民提供專業種植牙、牙齒矯正、牙齒美學修復、牙科治療等牙科服務,單位有多位本地公立醫院口腔科專家主任、省級三甲醫院口腔科主治醫生。收費標準公開透明,蛀牙補牙收費最低只需180元提前預約可享受免費問診、影CT、X-ray,瞭解詳情請撥打電話:

       +852 66372280(香港/whatsApp)

       +86 13266962280(深圳)


       推薦閲讀:
       
深圳牙科補牙收費標準

       【深圳補牙】蛀牙沒有及時補牙會有什麼後果呢?


上一篇:蟲牙缺牙用咩材料修復?咁樣嘅牙齒可以用幾耐?深圳牙科推薦! 下一篇:點解我哋會生蟲牙?深圳免費檢查牙齒!深圳補牙推薦
维港口腔连锁