維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

維港口腔醫院集團|香港企業領袖品牌(香港政府與大學聯合頒發)|粵語英語接診|服務香港澳門第十六年

維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

薛家燕母親節
方俊慈善演唱會
HKLeaderBrand
新年開年活動
新城勁爆頒獎典禮
ig女神維港睇牙
港星陳思齊推薦牙科
港星湯俊明推薦牙科
維港醫師團隊
维港口腔连锁
廣藥大學背景
諾貝爾種植中心

蛀牙係咩原因引起嘅?深圳補牙收費係幾多?

一、牙齒

牙齒是齲病發生中嘅靶器官,牙齒及牙弓嘅形態、礦化程度和組織結構與齲病發生有直接關係,如牙齒嘅窩溝處、擁擠和重疊以及礦化不良嘅牙較易患齲,而礦化程度較好、組織內含氟量適當嘅牙抗齲力較強。

另一方面,牙齒嘅形態和結構又與機體嘅全身狀況有密切關係,而全身狀況又受到營養、內分泌、遺傳、機體免疫狀態和環境因素嘅影響,尤其是在發育過程中,不僅影響到牙齒嘅發育和結構,而且對涎液嘅流量、流速及其組成也有很大影響,因而也是齲病發生中嘅重要環節。只有在牙齒結構、形態存在某種缺陷或不足,牙齒對齲病嘅敏感性增高嘅前提下,齲病才會發生。


二、遺傳和環境因素

在同一家族中齲病嘅流行具有相類似嘅模式,然而目前還難以區分造成這種現象嘅原因是遺傳因素還是早期就具有相同嘅生活習慣,或對口腔保健持有相同嘅態度所致。

通過對同卵和雙卵雙胞胎嘅齲病流行情況嘅調查表明,遺傳因素對齲病嘅發生和發展只產生一定嘅影響,而環境因素更為重要。


三、人嘅行為和生活方式

人嘅行為首先是對疾病嘅認識,在此基礎上,人可以改變生活方式,採取措施,防止和減少齲病嘅發生。在人嘅生活習慣、飲食結構裏存在著有利或不利於齲病發生嘅因素,例如,不良嘅口腔衛生可以使口腔菌斑過量堆積,從而增加了齲嘅危險因素。飲食中精製嘅含糖食物增多,吸煙等不良習慣也有利於菌斑聚集,促使齲發生發展。良好嘅口腔衛生習慣,合理嘅膳食,改變不良嗜好,則可以減少齲嘅發生。由此可見,人嘅行為和生活方式同樣是齲病發生發展嘅重要因素。


維港口腔連鎖提醒您,蛀牙並非一朝一夕形成嘅,平時我哋一定要養成良好嘅口腔清潔習慣,定期檢查,做到早發現,早治療。深圳維港口腔連鎖係深圳市好評榜榜首牙科單位,作爲市民放心嘅好牙科,為大家提供咗免費問診、CT檢查服務,蟲牙補牙最低只需180元,需提前預約,詳情請撥打電話咨詢:

+852 66372280(香港/whatsApp)

+86 13266962280(深圳)


推薦閲讀:

深圳蛀牙補牙牙科推薦

深圳補牙需要打麻藥嗎?深圳牙科介紹


上一篇:點解我哋會生蟲牙?深圳免費檢查牙齒!深圳補牙推薦 下一篇:大牙爛到咁樣嘅程度一定要掹!上深圳睇牙邊度好?
维港口腔连锁