維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

維港口腔醫院集團|香港企業領袖品牌(香港政府與大學聯合頒發)|粵語英語接診|服務香港澳門第十六年

維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

薛家燕母親節
方俊慈善演唱會
HKLeaderBrand
新年開年活動
新城勁爆頒獎典禮
ig女神維港睇牙
港星陳思齊推薦牙科
港星湯俊明推薦牙科
維港醫師團隊
维港口腔连锁
廣藥大學背景
諾貝爾種植中心

前牙種牙點樣先算種得好?深圳邊度種牙手勢好?

       種植學中,除常規種植理論、種植方法,種植修復方法等,通常都會將前牙嘅美學種植處理單獨分開。這是因為喺前牙種植中,美學方面嘅要求要比後牙種植高很多。後牙種植,功能是第一位嘅。換言之,好用嘅要求要大於好看,前牙就不同了,不能做出好看嘅修復體,種植就不能算成功,而的確,在臨床當中,前牙種植若從這個要求出發,成功率也是較低嘅,要求種植醫生必須掌握足夠嘅解剖方面嘅知識、足夠嘅種植理論知識、足夠嘅臨床手術經驗,還有點,種植醫生要有比較教感嘅美學修養。

       簡單啲講,唔考慮個人兼修養同觀點方面,前牙種植美學嘅物質主要係兩個方面:牙槽骨形態美學和牙齦形態美學,簡單可以講成白美學和紅美學,當然,仲有義齒嘅形態顏色美學等等,下麵各方面粗談。

微信图片_20230505160429

       牙槽骨形態

       佢同種植體一樣係睇唔到嘅,簡單啲講,前牙種植嘅要求其實就係:種植體周圍有足夠嘅量和質,足夠良好形態嘅骨包繞,並形成良好嘅骨結合,且有比較好嘅穩定性,喺較長時間內能保持一個良好穩定。

       牙齦形態

       紅美學方面,因暴露於口內,是美學方面直接體現,處理不當,會是整個嘅種植過程黯然失色。牙齒缺失後,牙槽骨流失,牙齦同樣也會流失後再生,軟組織面積再生難度不大,但是厚度再生就困難度嘅多。簡單地說,牙齦份附著齦和游離齦,附著齦除表面角化層較厚,齦下結締組織直到骨膜都較厚,耐摩擦,不易推動,造成牙齦缺血發白嘅時候,在牙槽脊及成牙周可見數毫米嘅較厚牙齦,成波浪形,這就是附著齦。游離齦存在嘅部位較多點和口腔黏膜從組織面相差不大,形態較多變,容易推動。牙齦嘅美學形態如波浪形齦緣,齦乳頭等主要是附著齦形態,而不幸嘅是,附著齦再生能力比游離齦差很多,所以在種植時,首先附著齦最重要嘅是保護切口設計,翻瓣範圍等等,要求比後牙嚴格嘅多,嬌貴嘅附著齦且過度損害,再生難度很大,甚至於再無法恢復完美形態,從方法來講,為咗較好嘅牙齦形態,首先,也要對患者牙齦形態類型進行估計,很多患者本身牙齦蔓縮就較明顯,這樣嘅情況下,完美軟組織形態幾乎不可能,應該在設計方面就做好美學要求方面期望值降低,做好溝通工作。在牙齦處理方法方面,方法很多,各種軟瓣嘅方法游離軟組織瓣移植,牙齦瓣成形等,有固定方法,應隨著不同情況靈活運用,而且有可能多次進行,都是因為不確定性。同樣,要求醫生有良好心理狀態,還有患者嘅良好依賴性,只有這些都做好了,才能達到較好效果。

       各種手術方法以及對各種情況嘅判斷,具體方面在概述中未能體現,主要講咗對前牙種植方面嘅想法,最主要嘅都係揾正規嘅牙科同牙醫進行種植牙手術,深圳維港口腔連鎖作爲粵港澳大灣區本地連鎖品牌牙科,廣受市民好評,提前預約可享受免費問診檢查,詳情請撥打電話:

       +852 66372280(香港/whatsApp)

       +86 13266962280(深圳)


       推薦閲讀:

       微創植牙同傳統植牙有咩區別咧?附深圳植牙價目表2023

       哪些情況合適用即刻種植?哪些情況不合適?


上一篇:深圳維港口腔植牙——植牙術後要點樣維護咧? 下一篇:深圳維港口腔植牙——親水植體點揀咧?
维港口腔连锁