維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

維港口腔醫院集團|香港企業領袖品牌(香港政府與大學聯合頒發)|粵語英語接診|服務香港澳門第十六年

維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

薛家燕母親節
方俊慈善演唱會
HKLeaderBrand
新年開年活動
新城勁爆頒獎典禮
ig女神維港睇牙
港星陳思齊推薦牙科
港星湯俊明推薦牙科
維港醫師團隊
维港口腔连锁
廣藥大學背景
諾貝爾種植中心

種植牙上頜竇有咩用?植牙牙骨唔夠點算?深圳植牙好牙科推薦!

        上領後牙區可利用牙槽骨高度(牙槽嶠頂到上頜竇底嘅距離)大於10mm時,才可常規植入種植體。事實上,臨床上這種情況並不多見,這是由於上領後牙區骨質疏鬆,通常為3類或4類骨質,解剖上由於上領竇嘅持續氣腔化形成嘅低密度嘅骨質和厚度,在上頜後牙區難以按常規植人種植體。諸多因素造成了上領後牙區是種植義齒修復最困難嘅位置之一。上領骨後牙區嘅骨量不足嘅其他原因還有:牙缺失前因牙周炎、外傷以及手術等原因存在嚴重嘅齒槽骨吸收:激素代謝作用導致骨吸收。

       1973年Tatum介紹了上頜竇底拾高並植骨術來增加上頜後牙區嘅骨量,以實現種植義齒修復。根據生理學原則及臨床經驗,上領實提升術是在上領後部骨質嚴重吸收嘅情況下,植人種植體嘅一個可預測嘅、成功嘅手術。上領竇提升術經多次改良後形成兩種主要術式:①上頜竇開放(窗)式提升術。同期種植體植人、延期種植體植人。也有人稱為上領竇外提升。最常用嘅術式為Kcent及Block描述嘅改良alwel-Luc術式。②上領竇閉合式提升術或沖頂式上頜竇提升術。

       臨床上主要通過上領竇提升技術(Thetchnigofsiusfoorlif)來改變上領竇底嘅位置,增加骨量,從而解決上領竇區骨量不足嘅種植義齒修復嘅難題。

微信图片_20230309154230

       翼板區種植術是利用翼板區進行種植,其目嘅是利用翼突而不是通過增量來植人種植體。術式:種植體由上領骨結節進入,經過翼外板嘅內側及翼突嘅後方及上方。一般使用15-20mm長嘅螺紋狀種植體,手術操作要求嚴格和準確,不穿過上領竇,避開翼凹,以免引起翼內肌和翼叢嘅嚴重出血。

       優點:不需植骨:種植體不進入上領竇:種植體植入後穩固性良好:治療週期比上頜竇提升、骨移植短。

       缺點:種植體深人組織1520mm:操作過程盲探:手術要求嚴格而準確。因此,翼板區種植術對術者嘅外科技術要求非常高,同時患者也容易產生一定嘅恐懼心理,臨床推廣受到一定嘅限制。

       顴骨區種植義齒是臨床上解決上領骨切除術後或嚴重上領骨萎縮後嘅缺失牙重建嘅一種好辦法。顴骨區種植術1989年由Brinemark教授首先提出。

       術式:局麻下,上頜前庭溝行LeFortI型擴大切口,從上頜前庭溝沿顴突按照種植體植人嘅方向向上廣泛分離軟組織,充分暴露額骨區,行上頜竇開窗輔助種植體植入角度嘅可視化及額骨種植體嘅最終定位。然後,按設計方向預備種植窩,種植體從上領磨牙區進入上頜竇並經上頜竇外側壁植人顴骨。Brinemark顓骨區種植體(Zygomaimplant)長度3052.5mm.Brinemark教授報告了共植入183顆,脫落5顆,極少發生併發症。

       由於該術式手術反應較大,2000年Sel等設計了一種新嘅術式一竇槽法(Sinusslottchnique),手術設計為:雙側牙槽峪頂間正中切口,在上領結節遠中作1mm嘅垂直鬆弛切口。充分暴露術區,按設計嘅種植體植人方向在相應上領骨和顴骨嘅外側用球鑽製備溝槽,溝槽深及上領竇黏膜,相當於非常小嘅開窗術,再在牙槽崎頂定位,選擇系列鑽按設計嘅位置參照溝槽位置製備受植窩,植人種植體。該術式相對來說創傷較小,操作簡單,定位容易。臨床上對某些特殊病例也可採用其他些避免涉及上頜竇嘅特殊外科技巧。

       深港兩地已經人流互通,維港口腔連鎖作爲粵港澳大灣區嘅本地牙科連鎖品牌,收到廣大市民嘅支持同好評,越來越多港澳同胞開始赴深睇牙,就係因爲可以用更平嘅價錢,享受到一樣嘅服務同技術。維港口腔連鎖設立專車接送服務,預約之後看診當日係羅湖口岸、福田口腔、皇崗口岸出關即刻享受此服務,或者可搭的士來診,凴車飛可報銷。深圳維港口腔連鎖種植牙依家最低只需要4380蚊,提前預約可享受免費拍片面診檢查服務,詳情請撥打電話:

       +852 66372280(香港/whatsApp)

       +86 13266962280(深圳)


       推薦閲讀:

       深圳植牙收費詳情

       種植牙骨增量、即刻負重係咩意思?深圳複雜牙齒種牙推介!


上一篇:種牙有幾種方式?深圳種牙手勢好牙科推介! 下一篇:糖尿病患者想種牙點算?價錢會誤會貴啲?深圳植牙收費!
维港口腔连锁