維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

維港口腔醫院集團|香港企業領袖品牌(香港政府與大學聯合頒發)|粵語英語接診|服務香港澳門第十六年

維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

薛家燕母親節
方俊慈善演唱會
HKLeaderBrand
新年開年活動
新城勁爆頒獎典禮
ig女神維港睇牙
港星陳思齊推薦牙科
港星湯俊明推薦牙科
維港醫師團隊
维港口腔连锁
廣藥大學背景
諾貝爾種植中心

爲什麽箍牙牙齒移動咁慢?箍牙好難咩?深圳箍牙推介!

       受正畸力作用嘅牙齿移动係一个缓慢嘅牙周组织改建过程。牙周组织主要包括牙槽嵴、牙骨质、牙周膜。牙根组织也属于牙周组织嘅范畴,对于齿移动及移动后嘅稳定性也起一定嘅作用,研究牙齿移动嘅规律,就必然要探讨正畸机械力对牙周组织在组织形态、生理、生化等方面嘅影响。

       牙槽骨(alveolar bone)是颌骨包围牙根嘅突起部分,又称牙槽突(alveolar process)。容纳牙齿嘅四窝称牙槽窝,游离端称牙槽峙。按组织形态分类,可分为松质骨(海绵状骨)和致密骨。按解剖部位可分为固有牙槽骨、皮质骨和松质骨。

微信图片_20230317122245

       1.固有牙槽骨(alveolar bone proper)固有牙槽骨是牙槽骨嘅内壁,围绕牙根,与牙周韧带相邻近。它是一层多孔嘅骨板,牙周韧带嘅血管,神经通过筛状板嘅小孔而与骨髓腔相通。固有牙槽骨属于致密骨,固有牙槽骨掌近牙周韧带嘅表面由平行骨板和来自牙周韧带嘅穿通纤维所构成,骨板嘅排列方向与牙槽骨内壁平行,而与穿通纤维垂直。这些 含穿通纤维嘅骨板称为束状骨(bundle bone)。在深部,靠近骨髓侧骨板由哈弗氏系统所构成。哈弗氏系统中央嘅细管为哈弗氏管,管嘅外周有几层骨板呈同心圆排列。Kaare Reiran嘅研究表明,致密嘅牙槽骨会使骨吸收过程延长,作为规律,束状骨比层板状骨更易被吸收。当束状骨吸收以后,层板状骨常由于缺少破骨细胞致使吸收被延迟。

       2.皮质骨皮质骨位于牙槽骨嘅外层,和固有牙槽骨一样是致密骨。骨嘅外表面是平行骨板,保部为哈弗氏系统。

       3.松质骨介于固有牙槽骨和皮质骨之间,由骨小梁和骨髓所构成。骨小梁嘅排列方向常与咀嚼压力相适应,骨小梁嘅粗细和多少与牙齿功能有关。骨髓腔为血管、神经所在部位,也是破骨细胞产生嘅途径。在致密嘅层板状骨,内部小嘅骨髓腔常常被深染嘅纤维层所覆盖,破骨细胞不易形成,潜据性嘅骨吸收只能从骨嘅内表面进行。

       4.牙槽骨嘅生物学特征牙槽骨是高度可塑性组织,也是全身骨骼中变化最活跃嘅部分。

       所以,箍牙並唔係簡單嘅戴上牙套就ok啦,係需要經過精密嘅設計同調整,先能夠將你嘅牙齒移動到適合嘅位置。維港口腔連鎖正畸團隊經驗豐富,目前爲止已經接診超過8000例病例。由數位正畸主任醫生負責把控方案,操作,讓想箍牙嘅市民放心睇牙,深圳維港口腔連鎖金屬自鎖牙套箍牙最低價錢只需13900蚊,提前預約可享受免費影CT、問診、檢查、聼治療方案服務,咨詢預約請撥打電話:

       +852 66372280(香港/whatsApp)

       +86 13266962280(深圳)


       推薦閲讀:

       深圳箍牙收費詳情

       大陸箍牙可以只箍一排嗎?箍牙有哪些優缺點?


上一篇:不良的吮咬習慣包括什麼呢?大陸箍牙收費2023 下一篇:我们嘅牙齿为什么会错颌?深圳箍牙邊個牙科好?
维港口腔连锁