維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

維港口腔醫院集團|香港企業領袖品牌(香港政府與大學聯合頒發)|粵語英語接診|服務香港澳門第十六年

維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

薛家燕母親節
方俊慈善演唱會
HKLeaderBrand
新年開年活動
新城勁爆頒獎典禮
ig女神維港睇牙
港星陳思齊推薦牙科
港星湯俊明推薦牙科
維港醫師團隊
维港口腔连锁
廣藥大學背景
諾貝爾種植中心

我们嘅牙齿为什么会错颌?深圳箍牙邊個牙科好?

       上下颌骨嘅大小和形态、上下颌骨嘅相互关系在很大程度上取决于遗传因素,不同人种之间骨骼类型有明显嘅差异甚至同一人种嘅不同人群以至个体之间也存在广泛嘅差异。可以认为,上下颌骨嘅发育蓝图,早在胚胎时期即已由遗传基因所确定,但颌骨嘅生长发育过程,仍然受环境因素嘅影响;功能因素,尤其是肌肉功能作用,长期对骨骼嘅生长发育发生不可估量嘅影响。

       骨骼关系限定了牙弓关系,所谓骨骼关系是指颌骨嘅基骨关系。牙弓受牙槽骨嘅支持,在多数情况,牙弓及牙槽骨嘅关系应与基骨关系相匹配,但有时可出现牙槽骨关系与基骨关系不同嘅情况,其原因是牙弓可不完全受基骨大小和位置嘅支配,这种颌弓与牙弓不相匹配嘅情况,实际上正是骨量与牙量不协调嘅结果。因此,牙齿是否能排列整齐,上下牙弓是否能形成正常嘅给关系,很大程度上取决于基骨嘅发育情况,一切影响骨骼发育嘅因素,都直接或间接地对治嘅特征起决定性作用。

微信图片_20230317142825

       (二)错颌形成嘅肌肉因素

       咀嚼肌、舌肌和面肌对引导牙齿进入最后位置,并稳定在这一位置起着重要嘅作用,这些肌肉嘅形态和功能变异将影响牙齿嘅位置和治关系。因此肌肉因素在错雅形成中起着重要作用。

       唇在垂直高度嘅变异,以及在近远中方向嘅位置异常,不但可以影响切牙位置及其倾 斜度,而且可以对牙弓嘅近远中关系发生影响。舌肌与唇颊肌- -起协同发挥作用,与吞咽、咀嚼和语言功能密切相关。其大小、位置及功能状态对牙弓形状及治关系嘅影响也是显著嘅。牙弓处于舌肌与唇颊肌之间,牙弓是否保持原有排列和形状,很大程度上取决于牙弓内外压力嘅平衡。当然牙弓所受到嘅力不仅仅是内外两侧嘅肌肉压力,而且与下颌位置以及由于功能运动所引起嘅口内压力变化有关.

       (三)错颌形成嘅牙齿因素

       由于牙量与骨量不协调是现代人类咀嚼器官嘅重要特征,而且主要表现为牙量大于骨量,所以牙列拥挤是常见嘅错颌表现之一,由于牙量相对大于骨量,故可发生牙齿嘅重叠和错位、牙齿阻生及牙齿嘅异位曹出。因为牙齿位置和萌出方向由于拥挤而发生各种变异,必然进步导致颌关系嘅素乱。

       乳牙早失及其他替牙期嘅异常,同样使牙位及治关系受到影响。另外,牙齿数目嘅异常,牙齿大小、形态及结构嘅变异,对错看嘅形成也起着一定嘅影响。

       总之,任何可能引起骨骼、肌肉及牙齿产生变早嘅原因,只要有足够嘅作用强度和作用时间,最终都可能改变牙颌嘅正常生长发育面形成错颌畸形。原始嘅病因可能只作用于种组织, 也可能同时作用两种以上嘅组织。即便开始只是一种组织受到影响而发生变化,也可能进而引起其他组织嘅继发性改变。例如肌肉附着于骨骼之上,肌肉功能力嘅异常将改变颌骨嘅形态及位置,颌位变异反过来又影响肌肉活动。肌肉活动嘅变异影响牙弓嘅长度和宽度,而牙弓嘅这些变化同时还取决于颌骨嘅大小和形态。可见,错颌嘅形成机理是错综复杂、相互关连嘅。它是原始病因与各种口腔颌面部基本组织结构长期作用,从而引起一系列变异嘅结果。

       所以,箍牙並唔係簡單嘅戴上牙套就ok啦,係需要經過精密嘅設計同調整,先能夠將你嘅牙齒移動到適合嘅位置。維港口腔連鎖正畸團隊經驗豐富,目前爲止已經接診超過8000例病例。由數位正畸主任醫生負責把控方案,操作,讓想箍牙嘅市民放心睇牙,深圳維港口腔連鎖金屬自鎖牙套箍牙最低價錢只需13900蚊,提前預約可享受免費影CT、問診、檢查、聼治療方案服務,咨詢預約請撥打電話:

       +852 66372280(香港/whatsApp)

       +86 13266962280(深圳)


       推薦閲讀:

       深圳箍牙收費詳情

       大陸箍牙可以只箍一排嗎?箍牙有哪些優缺點?


上一篇:爲什麽箍牙牙齒移動咁慢?箍牙好難咩?深圳箍牙推介! 下一篇:自鎖牙套嘅結構係點樣嘅?深圳金屬陶瓷自鎖牙套需要幾錢?
维港口腔连锁