維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

維港口腔醫院集團|香港企業領袖品牌(香港政府與大學聯合頒發)|粵語英語接診|服務香港澳門第十六年

維港口腔
聯絡牙醫咨詢

+852 5374 3590(香港/whatsApp)

+86 132 6696 2280(深圳)

薛家燕母親節
方俊慈善演唱會
HKLeaderBrand
新年開年活動
新城勁爆頒獎典禮
ig女神維港睇牙
港星陳思齊推薦牙科
港星湯俊明推薦牙科
維港醫師團隊
维港口腔连锁
廣藥大學背景
諾貝爾種植中心

洗牙會使牙縫變大?仲會染病?維港口腔爲你解決迷思!

       洗牙之後牙縫變大?維港口腔連鎖醫生表示:哩個一般同醫生技術、洗牙本身冇關。洗牙之後點解牙縫會變大?原因就係牙縫本身就存在,唔係洗牙之後先出現嘅。只不過洗牙之前牙縫全部被牙結石擋住噻。所以就感覺唔到牙縫嘅存在。洗完牙牙結石清理乾淨之後。牙縫自然就出來啦。仲有啲人會覺得牙縫越來越大。哩個現象嘅原因係因爲你可能得咗牙周炎。洗牙前牙齦腫大,填滿咗部分牙縫。洗完牙後炎症得到控制。牙齦就消腫咗。牙縫就睇來好似越來越大咯……

       不過唔噻擔心。一個星期後牙縫大小基本就會穩定啦!

微信图片_20230111153822

       咁洗牙會出血,會不會傳染疾病?洗牙確實可能會出一啲血。的確,有血液暴露嘅操作。就有交叉感染嘅可能,但係到正規嘅醫療機構一般就唔噻擔心,因為我哋有完整嘅消毒滅菌同操作規範,會將風險降到最低。

       就是話,理論上確實有感染疾病嘅可能,但唔噻過分擔心,畢竟去體檢抽血理論上也有感染嘅可能,但我啲就不抽血嘛?請相信醫學規範嘅力量。

       維港口腔連鎖提醒您:洗牙雖然係牙科項目中嘅小項目,但無論大小,佢都係一項醫療項目,一定要到正規嘅牙科醫院進行洗牙,避免出現啲不可逆嘅後果。維港口腔提前預約可享受免費拍片檢查服務,詳情可撥打電話:

       +86 13266962280(深圳)

       +852 66372280(香港)


       推薦閲讀:

       深圳洗牙專業醫院介紹

       深圳牙科治療收費詳情


上一篇:牙齒敏感點算好?深圳治療牙齒敏感牙科幫到你! 下一篇:珠海舒適潔牙和噴砂潔牙的區別是什麼?
维港口腔连锁